Det er vidunderlige brødre og søstre puma sko

Det er vidunderlige brødre og søstre puma sko

maewrawoeir

Denne mellemsål er skabt med PWWRUN rumalder skum, Sauconons mest aktuelle forbedring med EVA-baseret stødreduktion. Elementet føles lidt bouncier i sammenligning med Puma LQDCELL Optic? Sheer sko med de foregående Saucony-produkter, jeg virkelig har brugt. Kombineret med SpeedRoll, Sauconons eksklusive altid fremadgående geometri; de fleste af disse sko og støvler anvender en rocker-tænkning, der vil holde folk til at køre lige gennem næsten enhver løb. Der kan være mange betydelige bunke i retning af Juster, selvom en 5 mm løbesko er ikke gående Puma Breaker LTHR sko til at tro, at det kan sammenlignes med en slags simpel lærer eller måske en sikkerhedsløbesko, selvom det er passende at bruge tid. Det er bare en god hurtig dag / gendannelsessko.

JONES: Da jeg primært opdagede denne Endorphin Justering, da jeg sagde varen. Det er vidunderlige brødre og søstre (Endorphin Master ud over Speed), der modtog alle inden for en tilstand af hypnose. Der er begge lige så lette i tillæg til luksuriøs, mens du bruger den sikkerhed, der er forbundet med hurtige situationer. Årsagen kan når jeg værne om dette Juster?

Tilsvarende er det bedst med sundhedsvæsenet, i betragtning af at justeringen har noget at præsentere, uanset om varen ikke er hurtig eller ej. Denne fætter, mens han bruger den lille vægt, er normalt en 100% ren let ridecykel. Denne tætte PWRRUN mellemsål, der har en https://www.soparlosports.com/puma-breaker-c-5.html topsålsforbundet Puma Suede Classic The Weeknd-sko med PWRRUN + giver hver Endorphin Juster det er stil. Ubudne landinger, der har et spor forbundet med oppustelig afvisning, ligner normalt denne adidas Ultraboost. Denne Speedroll-opsætning ud over 5 mm nederste guide denne Juster fortsæt som et resultat af dem, der kører. Denne løbesko er perfekt til at ødelægge tæerne ud over fødderne.

Identisk med de forskellige et par endorfiner, toppen af ​​det er normalt stellar. Denne justering tilfredsstiller, mens jeg gjorde for at gå op i en slags 1/2-måling forårsaget af lille prøveevne. Elementet ville også have været behageligt at få målingen 10. 5 for bare en langt mere indgående sundhed, selvom de 11 gjorde vidundere.