Menneinä aikoina olen todella kiitellut

maewrawoeir

Tämä Yksi Korkea 5 on jatkuvasti Yeezy Boost 700 V2 -kenkailla jonkinlaisen väitetyn 25 mm: n paalun huipun kohdalla, varmasti samalla kun Altran kenkiä ja saappaita on nolla-pudotusalue. Ensisijainen ulottuu yhden korkean uskotun vastaanottokyvyn lisäksi anteeksiantamisesta, vaikka ulottuu pian sen jälkeen, kun olet asettanut 50 mailin mailin jälkeen kenkiin ja saappaisiin. Yeezy Boost 750 -kengät, joiden uskottiin olevan huomattavasti kuluneita esillä olevien lisäksi. Yritykseni on jonkinlainen keskijalan / jalkajalan lenkkeilijä sen lisäksi, kun huomasin tämän heikentymisen Single Peakin välipohjassa heti, mikä usein päätyi epämukaviin jaloihin pian hyvin pitkän jatkumisen jälkeen.

Kummallisesti Altralla on laaja käyttömahdollisuus, koska se on tämän tyyppinen A-sidottu välipohjaelementti, joka usein saattaa tuntua hajoavan helposti, etenkin jaloista. Menneinä aikoina olen todella kiitellut kyseistä välipohjaelementtiä sen helppouden lisäksi joustavuuden lisäksi. Nyt olen hämmentynyt, mikä selittää miksi tämä Yhden korkean 5 välipohja saattaa tuntua litistyvän ja niin helposti. Erityisesti kun käytät edistyminen liittyy Altran LATTAMALLA välipohjan avaruusikäyttöön, tällä hetkellä ei ehdottomasti ole syytä käyttää välitöntä välipohjatavaraa. Erityisesti Adidas Yeezy -kengät verkossa, kun käytän Altra Escalante -reittiä juoksukenkää, olen todella palkinnut paljon mailia mailin jälkeen kevyellä, pienen pinon korkeudella, nolla pudottavalla juoksukenkällä. Niistä välipohjan hallussa on joustavuus yli sata viisikymmentä mailia mailin Adidas Yeezy Boost 380 “Triple Black” FB7876 Musta / Harmaa Kengät jälkeen Yeezy Boost 380 -kengät riippumatta siitä, onko tällä hetkellä käytännössä jonkinlainen maastopyöräily.

Olen pitänyt vallankumouksellisesta StoneGuardista, joka on halpa TPU-osa, joka on varmasti segmentoitu jakautumaan jonkinlaisiin ihmisiin mieluummin kuin stabiiliin halpaosuuteen juoksukengän päällä. Se, että täysin uusi Altra StoneGuard on tehokas, on yleensä se on uritettu joustojen lisäksi käyttäessään suojaa, jonka lenkkeilijä haluaa vaihtoehtona, näyttää auttavan rikokattiin irtoamiselta aivan kuten tuotteiden ulkopuolellakin.