rzeczywistych funtów buty Adidas Falcon ZIP

rzeczywistych funtów buty Adidas Falcon ZIP

maewrawoeir

Uważam, że może to być dokładnie to, co sugeruje UPON, gdy wyjaśnią rzeczywistą szwajcarską konstrukcję Speedboard w odniesieniu do łagodnych lądowań, które zmieniają się, aby zaprzątać dech startami. Nie wydaje nam się, żeby to było oszałamiające, ale zwykle czuliśmy się, jakby z rzeczywistego obuwia usunięto świetny dysk.

Wierzę, że wraz z kilkoma wyściełanymi obuwiem osoba zrzuciła trochę impetu uderzeń stóp, ponieważ singiel jest tak samo delikatny.

Rzeczywiste obuwie jest raczej lekkie. Nie jest on bardzo lekki, podobnie jak obuwie sportowe, jednak jest to obuwie instruktażowe, a Ty będziesz potrzebować obuwia, które będzie zarówno trwałe, jak i długotrwałe. Uważam, że UPON ma buty Adidas I-5923 rzeczywistych funtów buty Adidas Falcon ZIP, a także solidność w zakresie prawidłowego.

Rzeczywiste obuwie nie jest sztywne pod stopami, jednak nie może być również tak wszechstronne. Wydaje się, że to prawie pasuje do obuwia do biegania ulicznego. Lubię generować dochód w obrębie obuwia, osobiście uważam, że działamy razem z doskonałą pozycją wraz z dobre uderzenie stóp. Moje osobiste stopy wydają się być ładnie oparte na górze, chociaż nie są nadmiernie zorganizowane.

Rzeczywiste wypełnienie wydaje się być o wiele bardziej równomiernie rozproszone na singlu z obuwia, zamiast w jednej większej części przedniej stopy, a nawet tylnej pięty.

Rzeczywiste sznurowadła w obuwiu Upon bywają irytujące. W większości zestawów, które posiadałem, a także badałem, faktyczne koronki są zarówno Buty Adidas Falcon ZIP tanie cienkie, jak i eleganckie, co wskazuje na to, że osoby te łatwo się rozwiązują. Muszę połączyć je wszystkie w butach Adidas ZX 700 podwójnym węzłem, jednak tak naprawdę działają same za darmo. Rzeczywiste koronki również będą zbyt długie.